DIN-friskoles støtteforening

DIN-friskoles støtteforening har til formål at støtte oprettelsen og udviklingen af Den Innovative Naturfriskole. Dette ved fx at afholde diverse støttearrangementer for skolen, lave fondsansøgninger, PR-arbejde, støtte ved opstarten af nye friskoler med samme koncept samt afholde øvrige arrangementer for medlemmer og lokalsamfund på skolen. Alt arbejde i støtteforeningen er frivilligt og varetages primært af støtteforeningens bestyrelse. Det er altså frivilligt for medlemmer, om de vil deltage i noget af det frivillige arbejde.

Medlemmer får gratis adgang til samtlige arrangementer, som støtteforeningen afholder, samt stemmeret til støtteforeningens generalforsamling.

Medlemskab i støtteforeningen koster 100 kr. om året, der følger et skoleår og starter i juli. Beløbet indbetales på støtteforeningens konto 9570 13276617 i Danske Bank. Skriv dit fulde navn ved betaling. Når vi har modtaget beløbet, får du en mail med bekræftelse af dit medlemskab.

Støtteforeningen kan kontaktes på mail: din-friskole@outlook.dk eller telefon 23484804

Nuværende bestyrelse i støtteforeningen:

Emilie Skaarup Bruhn (forkvinde)

Dorthe Borgkvist (næstforkvinde)

Malte Mau (kasserer)